Başkan Özel’den Esnafa İş Birliği Mesajı: “Bozdoğan İçin Birlikte Çalışacağız”


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

baskan ozel oda baskanlari ve yonetimleriyle is birligi icinde calismaya devam edecegiz ed422c396105

Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, ilçede heyecanla takip edilen Bozdoğan Şoförler ve Otomobilciler Odası ile Bozdoğan Esnaf ve Sanatkarlar Odası seçimlerinin ardından bir tebrik mesajı yayımladı. Seçimlerin demokratik bir olgunlukla tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Özel, yeni dönemde “uyum” vurgusu yaptı.

“Demokratik Yarış İlçemize Hayırlı Olsun”

Seçim sürecine katılan tüm adaylara emekleri için teşekkür eden Başkan Özel, sandıktan çıkan sonucun Bozdoğan esnafı için hayırlı olmasını diledi. Göreve seçilen oda başkanları Deniz Çiftçioğlu, Erdal Konya ve yönetim kurulu üyelerini tebrik eden Özel, yeni dönemde başarılar diledi.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Esnafın Alın Teri ve Ortak Akıl Vurgusu

Bozdoğan’ın ekonomik ve sosyal yapısında esnafın en önemli taşlardan biri olduğunu belirten Başkan Özel, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Esnafımızın alın teri ve ortak aklı, Bozdoğan’ımız için büyük bir değer taşıyor. Belediye olarak bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da oda başkanlarımız ve yönetimleriyle tam bir iş birliği ve uyum içinde çalışmaya devam edeceğiz.”

Birlikte Yönetim Anlayışı

Başkan Özel, belediyenin kapılarının her zaman esnaf temsilcilerine açık olduğunu hatırlatarak; tarımdan ticarete, ulaşımdan sosyal projelere kadar her alanda oda başkanlarıyla istişare halinde olacaklarının altını çizdi.



Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir