Aydın’da sıcaklıkların sıfırın altına düşmesiyle birlikte Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, fedakarca çalışan temizlik personelini korumak için gece mesailerini 2 gün süreyle durdurma kararı aldı. “Çalışanlarımızın sağlığı her şeyden önemli” diyen Başkan Zencirci, hizmetlerin aksamayacağını ancak çalışma saatlerinin kış şartlarına göre düzenlendiğini belirtti.
“Eksi Derecelerde Gece Mesaisine Ara”
Germencik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, soğuk havanın en sert hissedildiği gece saatlerinde sahadan çekildi. Başkan Zencirci, tıpkı yaz aylarındaki aşırı sıcaklarda olduğu gibi, dondurucu kış şartlarında da işçi sağlığını koruma altına aldıklarını ifade etti. İki gün boyunca temizlik faaliyetleri sadece gündüz mesaisi şeklinde yürütülecek.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
“Emekçimizin Sağlığı Önceliğimizdir”
Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Belediye Başkanı Burak Zencirci, karara ilişkin şu açıklamayı yaptı:
“Hava sıcaklıklarının eksi derecelere kadar düştüğü bu gecelerde, emekçilerimizin sağlığını en büyük önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu kapsamda gece mesaisini acil durumlar dışında durdurduk. Çalışmalar iki gün boyunca yalnızca gündüz mesaisi şeklinde sürdürülecektir. Emekçilerimizin sağlığı ve güvenliği her şartta bizim için vazgeçilmezdir.”
Hizmette Aksamaya Yer Yok
Başkan Zencirci, çalışma saatlerindeki bu zorunlu düzenlemenin ilçedeki temizlik hizmetlerinde bir aksamaya yol açmayacağını, gündüz mesailerinin daha yoğun geçeceğini belirterek Germencik halkından anlayış beklediklerini sözlerine ekledi.






Bir yanıt yazın