Aydın’ın ve Ege Bölgesi’nin sağlık üssü olması hedefiyle inşa edilen Aydın Şehir Hastanesi, bugün itibarıyla hasta kabulüne başlayarak hizmete girdi. Ayda 450 bin hastaya şifa dağıtması planlanan dev tesis, Türkiye’nin 21’inci şehir hastanesi olarak tıp dünyasındaki yerini aldı.
İlk Hastalara Karanfilli Karşılama
Aydın son dakika haberlerine göre; taşınma süreci planlanan takvim doğrultusunda ilerleyen hastanede bugün ilk mesai heyecanı yaşandı. Hizmete giren Fizik Tedavi Ünitesi, Fizik Tedavi Poliklinikleri ve Yataklı Servisler’e gelen ilk hastalar, hastane yönetimi ve sağlık personeli tarafından karanfil ve çikolatalarla karşılandı.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
İl Sağlık Müdürü Dr. Şenkul’dan Ziyaret
Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, hizmetin ilk gününde hastaneyi ziyaret ederek tedaviye gelen vatandaşlarla yakından ilgilendi. Hastalarla sohbet edip çiçek takdim eden Şenkul, modern sağlık kampüsünün Aydın halkına hayırlı olmasını diledi.
Tam Kapasite İçin Geri Sayım Başladı
Aydın Şehir Hastanesi’nin hizmete giren bölümlerinin ardından, diğer birimlerdeki taşınma işlemleri de büyük bir titizlikle sürüyor. Dev sağlık kompleksinin özellikleri ise göz kamaştırıyor:
-
Bölgesel Güç: Sadece Aydın’a değil, tüm Ege Bölgesi’ne uluslararası standartlarda hizmet verecek.
-
Dev Kapasite: Aylık ortalama 450 bin hasta kabul kapasitesi.
-
Modern Teknoloji: En ileri tıbbi cihazlar ve akıllı bina donanımı.
Hastane yönetiminden yapılan açıklamada, kısa süre içerisinde tüm polikliniklerin ve cerrahi birimlerin tam kapasiteyle faaliyete geçeceği müjdelendi.












Bir yanıt yazın