Aydın Büyükşehir ilk galibiyetini aldı


İhlas Haber Ajansı

tarafından yayınlandı

aydin buyuksehir ilk galibiyetini aldi d2132e148d2c

Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı Kuzeyboru’yu 3-1 mağlup ederek, ligdeki ilk galibiyetini aldı.

Sultanlar Ligi’nin ilk iki haftasında Galatasaray ve Göztepe’ye mağlup olan Aydın Büyükşehir Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, üçüncü hafta karşılaşmasında kendi evinde Kuzeyboru’yu 3-1 mağlup etti. Aydın’ın Sultanları 25-23, 22-25, 25-22, 25-18 setlerle karşılaşmadan galip ayrılarak taraftarlarını sevindirdi. Aydın Büyükşehir ligde 4. hafta karşılaşmasında Ankara’da İlbank önünde puan mücadelesi verecek. Karşılaşma 26 Ekim Pazar günü saat 14.00’de oynanacak.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir