Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Mustafa Demir’in başkanlığında gerçekleştirilen Yerel Yönetimler Toplantısı’na katıldı.
Toplantıda yerel yönetimlerin mevcut çalışmaları ve gelecek dönem projeleri ele alınırken, kentlerin ihtiyaçlarına yönelik çözüm önerileri de masaya yatırıldı.
Toplantıya ilişkin değerlendirmede bulunan Başkan Çerçioğlu, Aydın için çalışmaya kararlılıkla devam edeceklerini vurguladı.
Çerçioğlu, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“AK Parti Genel Başkan Yardımcımız ve Yerel Yönetimler Başkanımız Sayın Mustafa Demir başkanlığında Yerel Yönetimler Toplantısı’nı gerçekleştirdik. Kentlerimiz ve ülkemiz için hiç durmadan çalışmaya devam edeceğiz.”
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir






Bir yanıt yazın