AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem, 12 Eylül 2025 Cuma günü gerçekleştirilen Aydın Büyükşehir Belediye Meclis Toplantısı’nda yaşanan olaylara ilişkin yazılı bir açıklama yaptı.
Erdem, CHP Aydın İl Örgütü’nün toplantıyı “eylem ve protesto alanına çevirmeye çalıştığını” öne sürdü. CHP üyelerinin toplantı öncesinde eylem çağrısı yaptığını, belediye binası önünde oy pusulalarını yaktığını ve salonda pankart açtığını belirten Erdem, “Daha da vahimi, Meclis Başkanlık Divanı’na kalem ve su şişesi fırlatılmıştır. Bu tür davranışlar demokratik teamüllere gölge düşürmektedir” ifadelerini kullandı.
12 Eylül’ün Türkiye siyasi tarihinde bıraktığı izlere vurgu yapan Erdem, “Tam da bu utanç gününde sergilenen tavır, siyasi etiğe ve ahlaka sığmamaktadır” dedi.
Erdem, 16 Eylül Salı günü yapılacak yeni meclis toplantısı öncesinde CHP’ye çağrıda bulunarak, “Meclis çalışmalarını eylem alanına çevirmeyin, toplantının huzur içinde gerçekleşmesine katkı sağlayın” diye konuştu.
Aydın’ın kaybedecek vakti olmadığını ifade eden Erdem, “Şehrimizin hayata geçirilmesi gereken projeleri ve geleceği için alınması gereken önemli kararları vardır. Bu hizmetlerin önünü açmak gerekir” dedi.
Mehmet Erdem, açıklamasının sonunda CHP’nin aynı tavrı sürdürmesi halinde bunun “Aydın’a ve Aydınlılara haksızlık olacağını” söyledi.





Bir yanıt yazın