Çerçioğlu ilk toplantısını yaptı… ” Yeni yatırımları değerlendirdik” dedi


Melek Fırat avatarı

tarafından yayınlandı

1755270360771974870

AK Parti’ye geçen Aydın Büyükşehir Belediyesi Başkanı Özlem Çerçioğlu, parti değişikliği sonrası ilk toplantısını yaptı. Toplantı sonrası sosyal medyadan fotoğraf paylaşan Çerçioğlu, “Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü’ne bağlı bürokratlarımız ile kentimize yapacağımız yeni yatırımları değerlendirdik. Aydın’ımıza daha fazla hizmet etmeye, yeni projeler üretmeye devam edeceğiz” 

2Q==

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir