MHP Aydın seriye bağladı: İki ilçe başkanı daha belli oldu


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

FB IMG 1782557069858

MHP Aydın İl Başkanı Osmangazi Cihangiroğlu, iki ilçede daha tek adaylı seçime gidileceğini duyurdu.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Aydın’da yaklaşan il ve ilçe kongreleri öncesi adaylar belli oluyor.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

MHP Aydın İl Başkanı Osmangazi Cihangiroğlu, Nazilli’de Bahadır Yorgancı ve Kuyucak’ta İlhan Demirkurt’un tek aday olarak seçime gideceğini açıklamıştı.

Cihangiroğlu, Köşk’te Mehmet Tan ve Karpuzlu’da Hasan Nargiz’in yine tek aday olarak kongrede yer alacağını duyurdu.

Geçtiğimiz günlerde kamuoyuyla paylaşılan takvime göre ilk kongreler 21 Temmuz’da Kuyucak ve Bozdoğan ilçelerinde gerçekleştirilecek. Ardından 22 Temmuz’da Karacasu ve Buharkent, 23 Temmuz’da Çine ve Karpuzlu, 24 Temmuz’da Söke ve Didim, 25 Temmuz’da Yenipazar ve Nazilli ilçelerinde kongre heyecanı yaşanacak. 26 Temmuz’da Efeler, 27 Temmuz’da Köşk ve Sultanhisar, 28 Temmuz’da Kuşadası, 29 Temmuz’da Germencik ilçelerinde kongreler yapılacak. Sürecin son kongreleri ise 30 Temmuz’da İncirliova ve Koçarlı ilçelerinde gerçekleştirilecek.

1000162204

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir