AK Parti Köşk İlçe Başkanlığı görevine Alim Öztürk getirildi.
AK Parti Aydın’da geçtiğimiz hafta 4 ilçe başkanının istifası alındı. Nazilli İlçe Başkanı Volkan Beyazıt, Köşk İlçe Başkanı Bünyamin Karahraman, Karpuzlu İlçe Başkanı Akif Aydoğdu, Yenipazra İlçe Başkanı Sadık Yapıcıoğlu ve yönetimlerinin görevi sona erdi.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Nazilli İlçe Başkanlığı görevine Ali Gürbüz getirilirken, Köşk ilçesinde de atama gerçekleştirildi. Son dakika gelişmesine göre, AK Parti Köşk İlçe Başkanı Alim Öztürk oldu.
AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş, sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak Öztürk’e yeni görevinde başarılar diledi. Sarıbaş, şu ifadeleri kullandı:
“AK Parti Köşk İlçe Başkanlığı görevine atanan Sayın Alim Öztürk’ü tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyorum. Görevinin Köşk’ümüz, teşkilatımız ve davamız adına hayırlı olmasını temenni ediyorum. Bugüne kadar İlçe Başkanlığı görevini özveriyle yürüten Sayın Bünyamin Kahraman’a, teşkilatımıza ve Köşk’ümüze sunduğu hizmetler dolayısıyla teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberlik ruhuyla, Köşk’ümüz için durmadan çalışmaya devam edeceğiz.”





Bir yanıt yazın