Nazilli’de genç adamın durumu kritik: İkinci kez canına kıymak istedi!


Aydın Havadisleri

tarafından yayınlandı

15fce292 403e 4829 87d1 a28623435146

Aydın’ın Nazilli ilçesinde eşiyle boşanma aşamasında olan 29 yaşındaki M.A., evinde doğalgazı açarak canına kıymak istedi. Bilinci kapalı halde bulunan genç adam, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. M.A.’nın 3 gün önce de benzer bir girişimde bulunduğu öğrenildi.

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta yer alan 3 katlı bir apartmanın birinci katında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, boşanma sürecinde olduğu belirtilen M.A. (29), evdeki doğalgaz vanalarını açtıktan sonra kapı ve pencereleri kapatarak içeride beklemeye başladı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

M.A.’dan bir süre haber alamayan yakınları durumdan şüphelenerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. İhbar üzerine adrese itfaiye, polis, sağlık ve Enerya doğalgaz ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, güvenlik önlemleri eşliğinde ikamete girdi. Evde yoğun gaz kokusu tespit eden ekipler, M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından M.A., ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak yoğun bakıma alındı.

Olay yerinde inceleme yapan polis ve doğalgaz ekipleri, gaz akışını keserek önlem aldı. Yapılan araştırmada M.A.’nın yaklaşık 3 gün önce de aynı yöntemle canına kıymak istediği, o tarihte ihbar üzerine eve giden ekiplerin adreste kimseyi bulamadığı ortaya çıktı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir