Aydın’da tiner faciası! 3 yaşındaki çocuk yoğun bakımda


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 06 22 at 15.13.28

Aydın’ın Buharkent ilçesinde evde bulduğu tineri içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu.

Olay, Buharkent ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; 3 yaşındaki A.D., evde bulunan bir şişedeki tineri henüz belirlenemeyen bir nedenle içti. Bir süre sonra çocuğun fenalaştığını fark eden ailesi, A.D.’yi kendi imkanlarıyla Buharkent Devlet Hastanesi’ne götürdü.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Buharkent Devlet Hastanesi’nde ilk müdahalesi yapılan küçük çocuk, durumunun ciddiyeti üzerine Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Burada yapılan tetkiklerin ardından A.D., çocuk yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.

Hastanede tedavisi süren çocuğun sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir