Aydınlı vatandaştan çarpıcı açıklama! Sivrisineklerin katledilmesine karşıyım


Hatice Yaldız

tarafından yayınlandı

WhatsApp Image 2026 06 03 at 15.50.25

Aydın’da yaşayan Hüseyin Barış Özsoy, vektörle mücadele kapsamında başlatılan ilaçlama çalışmalarını ilginç bir şekilde gündeme taşıdı.

Hiçbir şekilde sivrsinekler tarafından ısırılmadığını ifade eden Özsoy, sokak köpekleri üzerinden dikkat çeken bir kıyaslama yaptı.

Bu Haberler de İlginizi Çekebilir

Özsoy, “Sivrisineklerden hiçbir şekilde rahatsızlık duymuyorum. Sebebi basit; beni ısırmıyorlar. Şu odada 200 tane sivrisinek olsun, belki odadakileri ısırırlar ama bana dokunmuyorlar. 48 yaşındayım, bugüne kadar beni sivrisinek ısırmadı. Sokak köpeklerinin toplatılmasını isteyenler, bundan zarar gören insanlar. Onları dinlemeden patili dost, can dost diye sokak köpeklerini koruyan hayvan derneklerinin aynı hassasiyeti sivrsinekler için de göstermesini istiyorum” dedi.

Özsoy, esprili bir yaklaşımla’ “Geçtiğimiz gün 10 belediye açıklama yaparak ilaçlama çalışmalarının başlayacağını söyledi. Sivrsinek katliamı yapılmasını doğru bulmuyorum. Sivrisinekler neden köpek kadar değer görmüyor. Onları da Allah yarattı. Her canlının olduğu gibi doğaya faydaları vardır. Bu canları düşman görmek, katledilmelerine alkış tutmak bence doğru değil” diye ekledi.

Özsoy’un bu çarpıcı açıklaması, ilaçlama çalışmalarından ziyade insanların hayvanlara yönelik yaklaşımına bir eleştiri olarak yorumlandı.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Aydın Havadisleri (@aydinhavadisleri)'in paylaştığı bir gönderi

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir