Aydın’da bir devlet büyüğüne yönelik sosyal medya üzerinden hakaret içerikli yorum yaptığı iddiasıyla yargılanan sanık, 35 bin 400 lira adli para cezasına çarptırıldı.
Olay, Aydın’da görev yapan üst düzey bir kamu görevlisinin yeni yıl denetimi sırasında çekilen görüntülerinin sosyal medyada paylaşılmasının ardından yaşandı. Görüntülerin yer aldığı haberin altına yorumlarında komutana “Aile terbiyesi almamış terbiyeden bir haber bunların hepsini s**mek lazım”tarzında yaptığı paylaşım nedeniyle Eyüp A., hakkında hakaret suçundan dava açıldı.
Bugün görülen duruşmada savunma yapan Altaş, devlet büyüğünün davranışını yakışık bulmadığı için eleştiri amacıyla yorum yaptığını söyledi. Altaş, “Silkmek yazmak istemiştim, ‘L’ harfi eksik çıkmış. Yanlış yazmışım. Benim iş yerimin adında bile Türkiyem kelimesi bar. Jandarma ve polis bizim can damarımız, göz bebeğimizdir. Özür diliyorum, pişmanım” dedi.
Mahkeme, sanığa “hakaret” suçundan 35 bin 400 lira adli para cezası verdi. Ancak sanığın daha önce sabıkasının bulunmaması ve pişmanlığını dile getirmesi nedeniyle hükmün açıklanmasının geri bırakılmasına karar verildi.




Bir yanıt yazın