Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, Doğal Şehirler Birliği Başkanlığına seçildi. Başkan Yetişkin’e ilk tebrik Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’den geldi.
Silivri’de tutuklu bulunan Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in önceki dönem başkanlık görevini yürüttüğü Doğal Şehirler Birliği’nde yeni başkan Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin seçildi.
Bu Haberler de İlginizi Çekebilir
Aydın’ın iki başarılı belediye başkanının birliğe başkanlık etmesi, kent genelinde memnuniyetle karşılandı.
Başkan Yetişkin’e ilk tebrik yol arkadaşı Başkan Günel’den geldi.
Başkan Yetişkin’in yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunan Başkan Günel, şu ifadeleri kullandı:
Bir önceki dönem başkanlık görevini yürüttüğüm Doğal Şehirler Birliği’nin bugün gerçekleştirilen olağan toplantısında, Efeler Belediye Başkanımız Sayın Anıl Yetişkin’in oy birliğiyle birlik başkanı olarak seçildiğini öğrendim. Görev sürem boyunca doğayı koruyan, sürdürülebilir kentler hedefiyle çalışan tüm belediyelerimizle kıymetli çalışmalar yürüttük. Anıl Başkanımıza yeni görevinde başarılar diliyor, birliğimize ve üye kentlerimize katkı sunacak çalışmalar sürdüreceğine inanıyorum.






Bir yanıt yazın